Vilken kväll!

Jag hade grymt kul igår! Började hos alida vid 9 o körde "jag har aldrig" sen drack vi lite grogg o hade skitkul, sen åkte vi med bussen till iggesund vid 11, gick upp i jonas lägenhet o drack nån till grogg! Vi väntade lite på tolvslaget o så körde dom ölspelat, me jag fatta inte något så jag sket i o va med :P  Tolvslaget kom o då var de 2 idioter til bästa tjejkompisar som var ut o slängde sig i snön, själv stog vi på högsta våningen och kollade!
Sen måsta jag o jessica hem oxå, hon började bli lite för dragen och jag ville till emil, så vi ringde smocken o de blev ett väldigt ringande ett tag, men kom juh till näsviken endå efter att tag, var vell där vid halv 4 o då hade emil precis kommit ur duschen där han suttit i 2 timmar! Vi gick upp o la oss o sov på  engång! 
Sen idag vaknade vi första gången vid 8 o drack lite vatten, somnade om o sov till 2 kanske ?!  Klev upp gick ner o gjorde lite frukost, sen la vi oss och kollade på 4 filmer o vid halv 12 nu ikväll kom vi på att vi kanske skulle äta middag oxå så vi gjorde 2 färdigpizzor i ugnen ^^   Jost ja vi var juh ut och skottade gården oxå, ja var duktig o hjälpte till ja, o så plockade vi massa disk oxå eftersom hans föreldrar skulle komma hem imorgon! Vi tog en duscha oxå o sen fick han skjutsa hem mig :) O nu sitter ja här hemma, har precis laddat upp alla bilder på bdb från igår o ska vell sova nu hade ja tänkte för jag börjar bli trött igen! :P



Tjejerna igår :D



Jag o emil för någon helg sen hos han :) <3

Pöss <3
Älskar dig emil <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0