Äntligen hemkommen!

Har äntligen kommit hem från jobbet! :)  Jobbat 17-23 idag, var en hel del folk o ja stog i driven hela dan! Hoppas på de imorgon oxå för då jobbar jag samma pass :)

Idag klev jag upp vid halv 1 kanske o gick ut o la mig i solen på en gång, låg o pratade i telefon 1h me herr Jansson ^^  Sen ringde mamma så då var de bara o göra sig iordning o dra på stan med henne! Va o bytte ett halsband jag köpte häromdan o så... Var även o beställde ett nytt visir åt mig till mc hjälmen :)
Efter se vare de hem, slänga i sig mat o jobba då! :)

Nu tror jag att jag ska ta lite jordgubbar o mjölk til kvällsfika o sen sova! :)


Halsbandet som jag köpte/bytte idag :) Tyckte de var gulligt ja, en fågel, en bur o ett peacetecken !




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0