Bästa helgen på länge!

Fy fan vilken helg jag har haft säger jag bara! Har varit så sjukt kul, grym musik, grymma människor o så sjukt med fylla xD  Har varit en av dom bästa helgerna på länge!
Åkte juh till Mohed i torsdags o vi var vell där vid halv 3 typ, packade upp tält o så, bosatte oss och började med lite grogg på en gång! Då på kvällen gick vi o lyssnade på Tarja. Hon var sjukt grym! La mig faktiskt ganska tidigt den kvällen, var så sjukt trött!

På fredagen var man totalslut! Men vi kom upp då oxå o var o lyssnade på lite musik som Mimikry, Crazy Lixx, Twisted Sister o så, Jag o jessica stog längst fram o hoppade oss sjöblöta då vi! Men grymt var de! Den kvällen höll jag mig faktiskt vaken till halv 4 :P

Lördagen var de även då svårt att ta sig upp men de gick de oxå! Då på kvällen spelade Deep Purple mf. Så sjukt grymt säger jag bara!

På söndagen blev de avfärd hemmåt, men jag tror vi alla hade kunnat stänna en vecka till om de inte var för att vi var så trötta! ^^
La mig o sov från 3 typ när ja kom hem till halv 8 då, sen åkte jag till mamma, duschade o gick o la mig igen, hade ändå svårt att ta mig upp imorse när klockan ringde vid 10!
Har varit uppe o jobbat hela dagen idag mellan 11.30 o 19 :)

Här kommer ett urval av bilder från i helgen! :)
















Kommer nog upp en grym film oxå i nästa inlägg, om ja orkar skriva mer innan ja lägger mig ;P


/Elina


Kommentarer
Postat av: jesyca

mina bilder alla utom en :p

2010-07-12 @ 21:41:46
Postat av: Elina

Jaja skryt lite till va jessica ;P

2010-07-12 @ 22:32:26
URL: http://blindkisses.blogg.se/
Postat av: jesyca

haha ja men dt är ju mina bilder :p

du har inte äns frågat fall du fått ta dom, använd din egen kamera ((;

2010-07-14 @ 01:18:13
Postat av: Elina

Äh jessica de är jag för är för lat o inte orkar knäppa massa :-P

2010-07-14 @ 10:44:58
URL: http://blindkisses.blogg.se/
Postat av: jesyca

näe men då får du vell sluta vara lat då eller börja fråga om du får ta mina bilder :p

2010-07-14 @ 23:29:52
Postat av: Elina

Okejdå, jessica får ja låna dina bilder o lägga ut dom?! O inte kan du vara snäll o skicka några till mig?! :) För jag kommer aldrig orka ta med kameran själv! :P

2010-07-15 @ 16:00:28
URL: http://blindkisses.blogg.se/
Postat av: jesyca

haha ja dt är ju bra att du frågar då du redan har tagit dom :p nu är dt ju försent (x hahahahah!!

men fråga nästa gång!

2010-07-15 @ 19:41:29
Postat av: Elina

Ja men hörru du kan inte tänkas skicka några till mig imorgon?! dom blir så då¨liga när man sparar från bdb!

2010-07-15 @ 20:44:50
URL: http://blindkisses.blogg.se/
Postat av: Jesyca

jo dt kan jag vell. ja men spara dom inte från bdb då.

2010-07-17 @ 16:25:15
URL: http://jesycaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0