Dagen!

Internet dog igår så jag kunde tyvärr inte skriva när jag kom hem från halkbanan! Men det var vekligen skitkul iaf! :D
Åkte på stan och shoppade lite efter de, ni kanske får se de ikväll!
På kvällen kom marcus hit o då blev de lite MC körning så de bler ett varv till runt hög! :)

Idag har det varit strålande solsken hela dagen! Jag o sys har legat på baksidan vid poolen sen 12 :) Har inte orkat skrivit därför!
Nu ska jag snart iväg o jobba, jobbar 19-22 idag om ni har lust att komma förbi :)


Lite bilder från dagen här :)

Mor o sys, jag var för feg för o kliva i! Var bara 20 grader i poolen!


Mor står o gruvar sig!


Käkade lite glass idag oxå, de får man när de är varmt!


/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0