Hm to do ?!

På nått sett längtar jag inte alls tills imorgon, men ändå längtar jag jättemkt!  Har svårt att bestämma mig!  Nästan allt är packat, bara neccisären som ska ner imorgon o plånbok o så ^^

Hade juh ställt klockan imorse ja på halv 11, klev vell upp halv 1 när mamma smsade o tyckte att jag skulle komma o bada med henne så då slängde ja i mig lite frukost o gick dit!  Jag o sys åkte ner på stan då efter ett tag o tog ut lite pengar till helgen, köpte en kjol, åt glass o köpte jordgubbar!  Har tyvärr inte kjolen här så ni får inte se den idag! Möjligtvis näe ja kommer hem på typ måndag!

Nu vet ja inte vad ja ska göra, försöka fördriva tiden på bästa vis! ^^


Målat naglarna idag oxå, vad tycker ni om färgen?! Diggar den ja! Den är typ mörk korall!




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0