2a i B-final!

Grymt nöjd med dagen!  Åkte till Timrå imorse vid 6, var uppe vid halv 8 , gick o anmälde oss o åkte o besikta. Första heater kom o så slutade alidas styrning fungera så hon krockar in i en bil så dom kör av men sen så på nått vis kommer alida tillbaka b knuffar ut mig i diket istället o så fick ja inte i backen så då sket sig de racet! Andra heatet gick inte heller så bra, kom sist med fick iaf 2p, o så sistat heatet så blir allt grymt o så är ja först imål! 7p åt mig då så jag var 3a in i b-final, ledde hela skiten ett tag men då åkte ja ur spåren i banan så ja hamnade lite ute i gräset o en bil hann om mig! Aja !  Jag är iaf grymt nöjd med dagen och min första tävling nägonsin och i damklassen!  :D




Nu ska jag åka till iggesund o grilla så bye!


/Elina


Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: Näe men ja vann resten ;P

2010-06-20 @ 23:34:53
URL: http://blindkisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0