Bäst!

Helgen har varit grym! Fredagen då vart de juh tacos med tjejerna först o sen tog ja en tidigare buss in än dom o träffade på lite folk i hudik! Blev vell var på stan till halv 3 tror ja o ja jag hade nog inte vela åkt hem tidigare heller ^^ Vart juh ganska bra drag ett tag när vi stog borta vid skutan !  Liftade iaf med togge o andre i audin hem!

Lördagen då blev de till att kliva upp tidigt, klev upp halv 9 o åkte o jobba mellan 10 o 15!  När ja kom hem blev de duschen o röja lägenheten iaf! Vid 6 nångång kom joel, alexander och fredrik hit och skulle hämta upp mig men ja hade inte hunnit ätit så då slängde jag i mig lite grillat o så åkte vi mot sundsvall :)
Var tydligen på totalt fel ställe vi när vi kom dit, inte visste vi vart crousingen var där e så vi satte oss mitt inne i stan tills adam ringde o sa att de va på andra sidan ån typ så då traskade vi dit o där var de juh fullt med bilar o folk!
Gick iaf omkring där ett tag, sen träffade vi på adam o så gick vi på statoil o dom drack kaffe o jag fick gå på toa, höll på o dö lite innan !
Åkte iaf hem vid 1 halv 2 mågon gång o så var vi hemma här vid 3 o då gick vi o la oss o ja garanterar att ja somnade på 2 sec ^^

Tyvärr var jag juh så smart så jag lämnade kameran hemma igår när jag tillochmed var kapabel till att knäppa kort så här kommer någon bild sen fredagen :P


Okej dehär var dom enda bilderna ja hade i kameran xD








/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0