Klippning!

Nu har ja skrivit klart kulturhistorian, alla fotouppgifter ska fixas imorgon på lektion, o så gör jag småföretagande uppgifterna på eftermiddagen när jag kommit från skolan o varit o klippt mig :)  Blir nog bara att toppa av de slitna imorgon iaf! Ska juh spara ett år sen så ja e riktigt långhårig till studenten!  Börjat planera klänning idag oxå, har värsta bilden i huvet men jag får inte ner den på papper!  De suger! ^^

Nu däremot ska jag gå o sova, ska juh upp o orka ha idrott imorgon så :)



Dagens inköp :)



Linne: gina tricot 129 :-
body lotion: aco, apoteket 35 :-
ansiktskräm: aco apoteket 81 :-
Solglasögon: ur&penn 64.50 :-
Armband: ur&penn 34.50 :-



/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0