Kvällen kommer bli grym!

Jag orkade inte skriva igår , vart fullt upp med mattepluggandet o annat! Jag tränade även igår, kännde mig skitduktig efter 150 sittups, 15 min på orbitreken o så hela programet sjukgymnasten gett mig + lite till!
Va även o klippte mig igår, lagomt less jag var när jag gick därifrån då! Sa åt henne o ta bort de slita som blev efter avfärgningen, o så hon bara jag tar lite på längden oxå så nu har jag 1 dm kortare hår! :O  Jag som höll på o spara långt! ;( 

Idag har jag bara varit i skolan, även sprungit över på albert o herbert för o köpa lite student och födelsedagsgrejer ^^   Skrev juh matte nationella imorse! De gick skit! 

Ikväll blir de först öhman o äta bara några tjejer, blir tacos! Sen åker vi nog med 9 bussen in till stan för att träffa folk och se bilar på cruising :)  Hoppas de blir en grym kväll o ikväll hänger faktiskt systemkameran med :)  Kommer bli mkt bilder känns de som :)  Åker mot njutången vid 18.15 så jag hinner kanske blogga lite till innan ja åker :)





/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0