Latmask!

Lite lat med dehär som kallas bloggande just nu, har för mkt o stå i! Jobbat hela helgen nu! O jag jobbar imorgon oxå! Jag jobbar fan hela sommaren, sen har jag 2 körkort ja håller på o tar!  O så blir de konfaläger i 2 veckor på de oxå o rochweekend!  Bara 11 dagar dit nu :D  O bara 37 dagar tills jag blir 18 :D  Har riktid nedräkning nu ja!

Midsommar blev ganska lyckat de iaf! Blev rogsta först på dan, dock regnade de lite då! Sen blev de roginders på kvällen! Blev där o åt o så, sen åkte vi till njutånger för de skulle vara fest där, med de var inte nå drag så vi åkte med 1 bussen tillbaka till stan o då liftade vi med togge hem! :)

Nä nu ska ja ut o brumma mc snart så! :)


Bjuder på bilden :) Från rogsta i fredags!



/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0