Sommar !

Ja nu närmar sig sommaren, eller ja de fan sommar nu, de är juh juni!
På skolan idag så hade jag bara svenska, matte o lite formgivning, mellan svenskan o matten gick vi ut o satte oss i solen, var helt underbart, blev lite röd på armarna med de försvann juh såklart på engång!
På matten skrev ja prov och på formen gjorde ja nästan klart min förbaskade lergubbe! Gick in till janne sen o målade mitt smyckesställ, ska dit nån till ´dag oxå och måla en gång till :)

Tog cykeln hem sen, la mig i solen och tänkte plugga kulturhistoria men de blev inte mkt gjort ja somnade istället ^^  Var så skönt juh!

Nu har jag iaf nyss ätit o ska snart träna lite tror ja, väntar bara på att mamma ska komma hem :)
Sen blir de nog sola lite o duscha på de! Kanske orkar plugga lite ikväll oxå :P







/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0