Sommarlov!

Han inte lägga in något här igår för när jag slutade skolan hann jag bara hem o äta o sen åkte jag iväg till iggesund och spenderade kvällen där!  Åkte med anders tillbaka till stan vid 10 o så blev de sängen!

Skulle lagt in ett stort grattiskort på alida oxå men de kommer någon dag, för hon fyllde 18 igår o jag har tyvärr ingen bild på henne på den här datorn för jag sitter hos mamma! :)  Men ett stort grattis på henne iaf!

Imorse iaf så klev jag upp vid 8.30 o bakade snickerskakor o sen gjorde jag mig iårdning och for till skolan till 11, skrev ut en bild till fotot och sen städade jag igenom skåpet!  Blev fika efte de, alla från klassen hade med sig varsit fikabröd o så hade vi knyt kalas! Tror de fanns 20 olika sorters kakor o bullar på bordet så man kännde sig lagomt fet sen!

Nu är jag iaf hemma och har SOMMARLOV!!! De är så underbart härligt! Kan inte förstå hur dom här 2 åren gått så fort! och när vi kommer tillbaka går vi i 3an! Då är de bara ett år kvar till studenten! Jag längtar verkligen!

Nu bler de doch snart att åka på körskolan o köra en lektion, sen blir de att jobba mellan 16-19.30 sen bler de nog iggesund igen :) blir nog kvar där oxå om inte pappa protesterar :)

Bjuder på 2 gammelbilder på mig som ja hittade nu ^^





/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0