Trötter!

Är skittrött nu ja! Åkte juh till igge för o umgås lite igår men ja kom juh inte hem :P  Blev kvar där, somnade vell inte förns någon gång efter 12 o så va klockan ställd på 7 men kom inte upp förens halv 8 då heller o så tog vi 8.05 bussen till stan, jag gick hem från typ fordon o tog mig en snabbdusch o fixade lite o så! Sen blev de cykeln tillbaka till skolan! hade typ 1 lektion o sen tog ja cu
ykeln till mamma, skulle sy lite då men jag orkade inte på en gång så jag gick o la mig o sov i 3h ^^  Sen ringde mamma om att ja skulle ut o köra mc så då var de bara o klä på sig mc stället o ut o köra lite med markus!
Sen sprang ja in o sydde klar o så fick pappa komma o hämta mig där!

Nu sitter jag här o har skittråkigt iaf! Morgondagen blir nog bättre den !



Jag som kör slalombanan tidigare idag ^^

 


/Elina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0