2 dagar kvar...

ja om 2 dagar är jag tillbaka i sverige :(  eller ja de e juh bra oxå för jag saknar emil massvis! Fast ja hade juh gjärna tagit med lite sol tillbaka till vårt kalla land så ALL snö försvinner  o  dom sopar gatorna så jag kan ta ut motorcykeln!

I torsdags var vi iaf och åt en 3rätters middag för anders fyllde 50, va på finaste resturangen på hela koh lanta :)
Skapligt mätt var man efter de kan ja lova!

I fredags låg vi bara o stekte på stranden o så, kommer inte ighåg mer vi gjorde då :P

O idag har vi varit på utflyckt, var på  koh rok o badade o snorklade, såg hur mkt fisk somhellst! De är synd att de inte går o lägga upp bilder härifrån men de kommer när jag kommer hem!
Har varit i stan och handlat idag också, har totalt köpt: klocka, 2 t-shirts, adidas kofta, godis, o en liten grej te emil, 5m tyg och en skräddarsydd klänning, kommer inte på nå mer men jag har sökert handlat ännu mera :P

Imorgon ska vi steka de sista på stranden och  så ska vi gå o äta på en resturang där vi varit ganska ofta med en skitrolig servitör som snackar svenska :P  "Mumsfillibabba"

Måndag då steker vi en timme skanske sen blir de avfärd mot krabi och sedan ett flyg till sverige i 10h...

På tisdag ska ja tvinga emil o va me mig oxå, (bara så du vet) :P

Nu ska ja gå in o duscha  sen blir de sängen!
Orkade inte skriva igår heller för ja va för sur för de vanliga 3-dagars passen till rockweekend är slut :@


Aja Puss o go natt!
Älskar min emil !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0