24h left!

Färgen blev bra till slut, fortfarande rött men nu ser jag inte ut som pippi iaf! De är de viktigaste! Sytt massa tröja har ja oxå gjort sen ja skrev men mamma skulle sy klart den!
Har även tagit ett långt, varmt, underbart bad! Skrubbade mig o gjorde massa lyx, känner mig riktigt fräch nu :P
Sen har ja måla naglarna o så oxå så nu börjar ja känna att de kanske är dax o fara snart! 
Har tillochmed sett lite melodifestivalen idag! :O  De va tråkigt men jag hade inge bättre för mig så!

Nu ska jag aldeles snart gå o sova, annars kommer jag inte upp vid 9 imorgon! Måste hinna städa rummet o så innan jag far o så har jag lite o packa kvar oxå, far till mamma vid 12 så o sen mot stockholm vid 3 :) 
Nu ska jag skriva klart lite småföretagande innan ja lägger mig o så måste jag maila in 2 svenska arbeten och ett engelska jobb :) 

            



Imorgon vid den här tiden lyfter vi :D
Så grymt skönt ska de bli!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0