Dagen...

Hemma nu en stund, skolan idag va tråkig men sen åkte jag o mamma ner på stan, mötte upp sys o gick på banken sen apoteket där ja köpte rengöringslotion och ansiktsvatten. Sen skjutsade vi hem jennie, jag o mamma va på körskolan o körde, hem o hämtade jennie o så på ica o köpa hårförg :) Färgen hette typ mörk gyllenblond, men den blir nog brun på mig hoppas ja! :)  Senh vart de även dollar o köpa godis o ett par örhängen som jag ska paja :P
For även på elgiganten o skulle kolla dator åt sys men dom hade ingen så då for vi hem :)  O jag körde överallt, Duktig ja :P

Ikväll blir de bio med 3 av tjejarna, blir alice i underlandet, hoppas den är bra annars går ja hem :P

Den här förgen blir de på håret :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0