Modevisning !

Ja idag har jag knappt hunnit hem förns nu, efter skolan frog jag ner på stan o köpte en dataväska! I Love it! Sen åkte jag med anna hem så jag var hemma 16.45 kanske, då slängde jag i mig lite mat, tvättade hådet o for tillbaka mot stan för att sendan vara modell för JC för 3je året :)  Var där 17.30, modevisningen började 19.00 o så har jag nyss kommit hem, var kanske hemma halv 10 eller något! Har varit en lång men slapp dag !


Jag o mattis, 2a ingången!


Emelie o julia, 2a ingången för cafe7  (emelie hade sys gamla kjol)


Posebild! Men ja älskar dom kläderna! O speciellt brillorna o västen!
Dock e ja fattig just nu!  Tänkte nästan sno hem dom ;P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0