plugg!

Allt detta pluggande kommer hålla mig vaken hela natten! Håller på o skriver 3 engelska uppgifter, 1 svenska uppsats o så har jag kulturhistoriaprov imorgon! Ingen vet hur jag ska orka men de känns som hela lördagen kommer spenderas åt all engesla iaf eftersom jag duger på de! Känner mig iaf duktig som har börjat själv!
Sys ligger oxå här inne o pluggar, hon har nästan mer än mig hon men hennes är nog snäppet lättare! ^^

Lyssnar på lite johnny cash nu oxå medans ja pluggar, han e faktiskt grym! Men är de någon som har någon musik o skänka till mig så är de bara att skicka för jag behöver uppdatera iPoden innan vi far!

Finns så mkt andra gerjer jag vill göra nu istället för att sitta här o plugg juh! Vill till thailand nu (3 dar kvar), vill på rockweekend, vill till lyxele o träffa emil, saknar han redan! O så vill jag till frankrike igen oxå!  Blir nog de den 7maj om jag får ledigt! :)

Vara bungalows på bilden i thailand!
'









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0