Så fel de kan bli!

Ja verkligen, ibland kan de bli så grymt fel! Skulle nyss försöka avfärga mitt hår, dock glömde mamma häva i blonderingspulvret i flaskan med blonderingskrämen. Jag tyckte jag satt hur länge somhälls med gegget i huvudet men de hände juh aldrig något! Sen när ja inte orkade vänta längre så sköljde jag ur de o sträckte mig efter en handduk, då såg jag en liten silvrig påse på handfatet o läste på den, BLONDERINGSPULVER! Den var oöppnad, så nu får mamma dra på ica någon dag så jag kan göra om de på söndag!
Aja håret fick juh iaf en rejäl hårinpakning i 30 min :P

Dagen annars har varit rätt okej, började 11.30 med kulturhistoria och sen hade vi bara projektarbete efter de så jag slutade 13.50 så då gick jag hem!
Känner mig så duktig nu som går minst en gång om dan, iaf hem från skolan, o till veckan blir de att ta fram cykeln när jag är hos pappa, dit är de för seegt att gå :P

Jag och emil har förövrigt 3 månader idag, ingen vet hur fort tiden går när man har roligt! O jag älskar människan bara mer o mer för varje dag, du är helt underbar människa!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0