shopping!

Blev lite shopping idag faktiskt, både nödvängig och lite mindre nädvändiga saker! Köpte 3 par trosor, body tape, löspuder, concealer, ett armband och en ansiktsmask!
Köpte även ett nytt busskort eftersom mitt försvann efter ja varit i thailand ^^

Nu sitter jag hemma iaf, är så grymt slut, har ingen ork att göra nånting!  Har suttit o glott på tv sen ja kom hem troro ja o nu är klockan 20.15.
Finns faktiskt inget att göra i denhär stan på veckorna! Ska kanske ringa mamma snart iaf o kolla vilken tid de va ja jobbade imorgon om de va 15-18 eller om ja virrar igen ^^

Nu tror ja faktiskt jag ska sätta mig o rita på en ny header :P






Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: jo :) men det är ju fint att vara lång, är ändå glad att jag är det :) hugs

2010-03-31 @ 22:02:20
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0