tebaka..

Hur fan kan man vara för lat för att blogga?! ja de är en bra fråga de men jag har garanterat varit för lat för att blogga sen jag kom hem från thailand! Jag får hoppas på en liten energikick snart :)

Idag gick jag hem till mamma efter skolan, hämtade lite grejer o så. Sen körde jag hem till pappa.
När jag kom hem åt ja först hur mkt som hällst, var svinhungrig! ^^
Sen gick jag o satte mig o pluggade lite för matteprovet. Dock tröttnade jag ganska fort så då gick jag o tappade upp et varmt bad o tände massa ljus på toa :)
Var hur skönt som hällst att bara få ligga o slappna av ett tag!
Nu har jag precis kommit ner från badet o sitter på rummet med tända ljus istället och försöker plugga matte, som inte går vidare bra nu heller! ^^

Jag har iaf entligen beställt ett par nya converes, den här gången blev de ett par vita :) Skitsnyggt!

Annars har dagen varit helt okej, rockweekendbiljett är snart beställt o emil kommer hit innan han far hem, så mer kan man inte begära!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0