Thailand!

Det var värkligen värt 10h flygresa! Igår när vi kom var de 34 grader ute o vi  höll på och dö! Idag har de varit 36 grader i luften o vattnet, inte direct svalkande men skönt endå! Har inte knäppt så mkt kort men tänkte endå lägga ut nått, kommer garanterat bli många fler!
Vi har både badat i poolen o i havet idag, vi har ätit på öns bästa fisk resturang, jag åt friterade räkor o ris "mumma" ! Vi har även shoppat lite, blev bara ett par flipfloptofflor idag för jag har så gryymt ont i fötterna men de kommer garanterat bli mkt mer inhandlat! Fanns hur mkt som hällst här typ :P
Nu hinner ja typ inte skriva mer för då tar tiden slut men ska försöka uppdatera så mkt som möjligt!

Gick juh inte o lägga in nå bilder blogg e cp så jag fixar de någon annan dag :)

Saknar emil jättemkt!
Har nog inte saknat nån så mkt som jag saknar han nu <3

Puss o ha de bra i kalla sverige ;P

/elina

Kommentarer
Postat av: emil

hej gumman saknar dej hur mkt som helst jag oxå å jag har aldrig saknat ngn så mkt som jag saknar dej. älskar dej <3

2010-03-09 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0