Duktig ja!

Hehe värkligen duktig, inte min dag idag! Först försvinner nycklarna i skolan o ja har inte hittat dom än! Sen somnar jag i kulturhistoriaböckenra o när jag vaknar är frågepappret borta!  Har nu börjat lugga igen efter att ja hittade pappret under sängen. Går inte bra, förstår inte ett skit!
Engelskan är iaf gjord o klar, men ja vet inte hur ja ska ta den till skolan för de finns inge internett sen åskan slog ner o ja hittar inte mitt usb minne!
Även att min lägenhet är kaos o ja måste städa + att ja ska färga håret imorgon, får se hur de går nu då få se om ja blir av med de röda eller hur de blir ^^

Nu måste ja gå o lägga mig o plugga lite till tror ja men först måste ja röja på sängen för där ligger de fullt med renkläder!



Taizegänget -3killar som va i silence garden ^^

/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0