Helgen...

Okej jag är väldigt dålig med att uppdatera på helger, jag är jämt så slut efter veckan i skolan o så brukar jag jämt hitta på lite kul att göra på helgerna oxå :) Som i fredags var jag på personalfest t.ex. Hur jag såg ut ser n på 2 bilder nedanför. Sen på lördagen jobbade jag 9-16 o sen bar de av mot söderhamn på crousing med emil, perjohan o carro :)  Var ganska dött där men de gick endå ! Sov hos emil den natten o sen var jag tillbaka i hudik vid halv 4 på söndagen kanske, då städade jag o mamma hela min lägenhet o sen körde jag lite mc, packade o drog till far min, där sitter ja nu o e nyduschad !  Ska alldeles snart gå o sova men först tänkte ja berätta hur duktig jag är, jag har nämnligen skrivit klart nästan hela mitt idrottsarbete idag på mindre än 30 min :D
En sak mindre att göra :)

*Knäppa ett porträtt med kännsla
*PS uppgift
*Spegelbild
*eget bildprojekt
*Småföretagandeprov
*Engelska nationella
*Engelska muntlig redovisning
*Engelska inlämningsuppgift
*Göra klart ringarna
*Svenska bok utläst
*Skriva dikt om sorg
*Matteprov
*Matte nationella
*Sy shorts till skulptur
*Idrottsuppsats
*Kulturhistoriaprov
*kulturhistoria inlämningsuppgit
*Projektarbetes redovisning

De börjar närma sig slutet, de där var vad jag skulle göra nu sen ja kom hem från frankrike och vi har bara 15 dagar kvar i skolan :D








Här är ringarna jag gjort till mitt miniprojekt, dock ser dom repiga ut men de är dom inte! :P


/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0