Jobb...

Igår vart de inte direct som de va tänkt, vi skulle ha åkt till öhman o varit där hela kvällen. När jag kom ner till stan fick ja ett sms av henne att dom skulle åka till stan med 9 bussen så då var de ingen ide o åka dit, satt hos tobbe hela kvällen istället med han o emil. Var juh mysigt de oxå men inte blev de juh riktigt som vi tänkt oss.
Får hoppas den här kvällen blir bättre istället! Då drar jag o emil till norrbo på fest, jessica o ida har hyrt folkan där så jag hoppas de blir lite drag iaf!  Hoppas vi tar oss hem bara xD  går inga bussar ut i dom ödemarkerna!

Nu ska jag aldeles snart åka o jobba, blev klar 45 min för tidigt bara så de va därför jag satte mig här!
Jobbar 10-17 idag o sen blir de duschen o så på en gång!

Nu ska ja iaf ta o packa ihop väskan så skriver jag kanske igen imorgon ^^




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0