Lagomt trött sådär!

Usch har haft fullt upp idag, först skolan mellan 8 o 12 typ, sen ner på stan o leta lite fort efter något åt mamma men jag hittade inget, gick till sjukgymnasten o han fick fixa min rygg efter bussåkandet. Mamma skjutsade hem mig sen  o så drog ja på körskolan vid 14.50 o övningskörde! Gick bra faktiskt va ute på liten landsväg idag.
Sen åkte ja hem igen, gjorde en tårta o slängde i mig 2 vofflor för att sen åka tillbaka till  körskolan vid 5, när ja kom dit sa dom att ja inte behövde vara där för de va mörkerkörning o den kursen hade ja redan gått, så då tog ja moppen hem igen o firade mamma när allt folk kom.

Grattis på världens bästa mamma som fyllde 42 idag :D  <3





/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0