MC körning!

Dagen har varit bra den, började lite pinsamt men de gick över de oxå :P 
Sen gick de mästa fel på formgivningen men de löste sig de oxå !
När ja kom hem satte jag mig ute på bron o stekte en stund, tills jag tyckte de blev för kallt, då gick ja in o kolla i HM ^^
Blev lite MC körning nu på kvällsidan oxå med marcus :) Riktigt nice!
O nu sitter jag här som vanligt, ska plugga lite matte o kulturhistoria men de är mkt roligare o prata med folk :)
Äh måste börja skärpa mig nu för ja o mamma ska ut o gå sen oxå ^^

Tyvärr är alla bilder från körningen suddiga för mamma o sys inte såg att bilderna blev suddiga o ändrade nå inställningar ^^ Så nu kommer en gammal körningsbild :)



/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0