Plugg i massor!

Ja jag håller fortfarande på med allt som står på lisan i tidigare inlägg, nu håller jag på men projekarbetes raporten som ska va inna imorgon kl 8 :P  Jag har hittills hunnit skrivot en överskrift för World e cp ^^

Skolan idag annars har varit ganske slapp, började med teater i stan först vid 9 o sen vid halv 12 va vi tillbaka på skolan o hade hål till 1 då vi hade matte o gubben hade genomgång så då satt jag o jessica o rita skitsnygga gubbar :P sen hade vi bara fomgivning på de o då gjorde jag först klart min sorgbild o sen gjorde jag lite på lergubben ^^

Nä nu ska ja fortsätta med raporten o hoppas att world programmet vill ge sig :)




/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0