Sliten!

Något sliten fortfarande efter de 4h sömn man fick inatt ^^  Vi gick juh o la oss vid 6 o sen vaknade man vid 10, inte de roligaste!
Idag åkte iaf jag o johanna med 12.05 bussen till hudik igen efter att vi liftat med joel o hans pappa upp från skälön, sen blev de att gå på kyrkan o åka med mamma o sys därifrån. Åt ett paket nudlar till frukost o sen la jag mig o stekte lite ute i solan, något varmt de var eller! Höll inte alls på o dö!
Sen plockade ja iaf ihop lite o packade för att åka till mamma. Tog cykeln dit!  Åkte till mormor o morfar oxå o åt lite tårta eftresom de var morsdag idag.
Nu ska jag aldeles snart gå in o duscha o ge mamma hennes lilla morsdagspresent :P

Gammal bild, men till helgen blir de grillning med allehopa iaf! :D



/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0