Sova...

Ja sova är blan de bästa som finns de, tyckte jag behövde lite sovmorgon imorse ja så jag tänkte kliva upp vid 12 typ, vaknade då en sväng men orkade inte riktigt ta mig ur sängen så jag låg kvar ett tag, dock somnade jag om o vaknade inte förns 15.40, då kom sys hem från skolan o skulle fika så jag gick in o åt frukost sammtidigt som hon fikade :P

Sen har ja faktiskt gjort lite småföretagande o engelska idag oxå, ingen kommer orka lyssna på vad jag säger på engelskan e men de skiter ja i! :P

Nu ska jag snart försöka palla mig isäng igen, kommer bli svårt men ja måste juh, ska upp kl.6 imöra ^^
Nyss tagit en dos hostmedicin, hoppas ja slipper all hosta inatt bara!






Hittade dessa coola "hårkonstverk" eller vad man ska kalla de när jag letade lite info till mitt engelaska arbete, tycker de är riktigt tufft, frågan är bara, hur fan orkar man göra nåfot sånt där ?!


/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0