speckad eftermiddag...

Ja de kan man värkligen säga! Dagen började med sovmorgon till 9.30 iaf, åkte upp på skolan till 11.45 typ, var där o såg lite av 3ornas slutkonsert, o så gjorde ja lite på mitt miniprojekt, kommer dock missa 8h, pga att jag åker till frankrike så jag slätade med de hem oxå ^^
Efter de gick jag iaf ner till mamma vid halv 2, åkte på stan o fixade pengar, o så köpte jag en skitsnygg grön jacka från gina tricot, kommer bild på den imorgon! O så va ja på H&M o köpte ett nytt täckstift oxå!
Åkte på körskolan sen, va ute o körde i 55 min, åkte på ica efter de o hämtade ut rockweekendbiljetten, o så for vi på ja va de nu heter o beställde MC hjälm :D,  åkte hem, åt o sen ner på jobbet o jobba mellan 19-22. Presis kommen ur duschen nu o har pratat lite med emil o snart ska ja sova för jag är helt slut i kroppen!
Imorgon blir de idrott första timmen o om vädret tilllåter blir de fotografering o mc körning på eftermiddagen o så med emil till stugan o umgås lite med dom :)

oj va ja skrev, ja som inte tänkte orka skriva ^^



Lycklig! :D


/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0