Synd alltså!

Ja de är värkligen synd att man inte är gjord av pengar, har just kommit på att på fredag gör jag min 4e resa på ett år, o ja älskar de, synd att de inte är så varje år!  Jag älskar värkligen att resa o de är ja inte ensam om i min familj! Nästa sommar blir de förhoppningsvis en 3 veckors språkresa med sys till malta oxå.
Jag älskar värkligen att se olika länder, olika kulturer o träffa folk. Synd bara att ja e så dålig på engelska, men den ska juh bättras till sommaren, bara inte mkn idiot till engelskalärare ger mig IG i engelska B.

Ikväll har jag faktiskt gjort en hel del engelska, vi ska skriva om något typiskt svenskt, eller ja inte skriva vi ska ha en muntlig redovisning. O jag har valt att prata om Elsa Hosk (modell), ACNE (designermärke) och Mika's (modellargentur) allt sk ha med mode o göra, de gör ja inte bara för ja älskar de utan oxå för o retas lite, alla i min klass brukar ha så meningslösa ämnen att redoviso om som typ nån japansk myt eller så, därför har jag nu valt ett ämne som dom tycker är ointresant bara för att va lite jävlig!

Nu är de juh bara allt annat skolarbete kvar, måste juh hinna de mästa innan ja åker, hur nu de ska gå! O  ja längtar så mkt, både efter att få åka till taize igen o för att träffa alla underbara skåningar från förra gången! :)

Nu ska jag nog snart sova, om jag nu somnar då, låg med rethosta hela natten igår!





/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0