Plättar

Mm... mamma håller på o sterer plättar nu, jag är jättehungrig o vill ha på directen! :D  


Sen gårdagen går de juh typ bara att skratta åt, gud va de krånglade för oss! Först viste vi juh inte vart vi skulle, fick nummret till hon som hade kursen o hittade dit, sen skulle vi hitta perkeringsplats, hehe hittade en o när vi skulle åka därifrån kom vi inte ur parkeringshuset för de va nån konstig betalgrej där, stressade som vi var tog vi oss iaf ut därifrån efter en gubbe kom o hjälpte oss ^^   Sen skulle vi hitta ur s-vall oxå, tog 40 min att åka från svall centrum till njurundabommen, vi hade 1h o 20 min på oss att ta oss till hudik.  Självklart åkte bommarna ner o vi fick vänta på tåget o bommarna gick aldrig upp för dom var paj, svängde o körde en annan väg o då vart de rött i trafiklyset istället + hur mkt trafik somhällst o så skulle vi hämta sys o då... Kaos var de iaf. Var iaf i hudik 18.05, söderhamnsbornas tåg skulle gått 17.50 men de var försenat så dom han med de endå o matilda kom 10 min senr till jobbet xD 
Säger bara, ALLT kan hända!  :P


Nu, mat!  :D







/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0