Sorry

Sorry för ja inte skrivit i helgen men har varit helt slut och haft fullt upp! På fredagen blev det G-fest, manis o bockarna, slutade lite i kaos, en som tänkte hoppa från taket mitt i stan, skrubbat knä och tårar. Lördagen jobbade jag 9-16 sen kom adam hit, gick promenad, såg tv o var fyllechaffisar ^^ På sändagen blev de jobb igen 9-14, gick o plocka donkenskräp runt hela stan typ o sen hem o sova, åkte tillbaka på jobbet igen kl.17 för att ha barnkalas med dom värsta jävla ungarna jag träffat, helt slut efter! O ja idag har ja bara varit i skolan, ska sätta mig o skriva ett samhällsarbete nu sen matte o sen sova!

Har hunnit med o kolla lite ellos idag oxå, hittat täckbyxor, jacka o en mössa, assnyggt, kommer va snyggast i vinter ja :P









/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0