Trötter!

Hemma nu från kul dag i timrå först o sen en grymt rolig kväll i sundsvall på de :)  Förfest hos adam o sen krogen vid 12. Dock hade dom 19 års gräns överallt typ så vi fick knappt komma in men vi var på nått ställe iaf :)  Sen tog vi taxi hem till adam igen vid halv 3, var astrött då! Gick o la mig typ på engång, var asskönt!  O så vaknade man imorse av att mattias ligger i rummet brevid o snackar i telefon med gurra som fortfarande var full ^^ 
Har hjälpt till o städat idag iaf, känner mig ganska duktig faktiskt :)  Sen fick ja skjuts hem till hudik av adam nyss :)
Nu ska ja dock packa ihop alla mina grejer här hemma hos pappa o sen bege mig mot jobbet! Jobbar 17-22 idag o ja är inte taggad! Skulle hellst ligga kvar o sova nu men ^^

Pappa har försnillat min kamera så ja har inga biler från helgen -.-
Blev därför denna, såg ut så i fredags tror ja de va ^^



/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0