Utsliten!

God morgon eller vad man ska säga, har precis klivit ur badet, tog mig en välbehövd sovmorgon imorse, pappa var dock hem o väkte mig vid 10 men somnade om igen efter de, käkade frukost o läste tidningen som vanligt, sen gick ja upp o la mig i ett långt varmt bad, läste lite ur boken "pojken som kallades det", håller på med den på svenskan, nu ska jag vell ta o försöka bli av med huvudverken, har tagit en Ibumetin men den hjälper juh aldrig!

Får se men ja hoppas ja orkar upp i skolan imorgon, är så sjukt mkt nu o så ska jag juh jobba imorgon oxå hur nu de ska gå!  Jobbar juh lördag oxå men har absolut ingen lust! 'ingen ork heller för den delen!


Gammal partybild när ja var röhårig fortfarande ^^




Jag är inte arg och ledsen, jag är förbannad och förkrossad!



/Utsliten Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0