Anorexi!?

Fy fan, hittade lite gamla bilder idag när jag städade! Det är helt sjukt, förstår inte riktigt! Folk trodde jag hade anorexi eller åtminstonde på väg o få i 7an, nu har jag fått sett själv varför, nu förstår jag tillochmed varför jag fick gå på koll hos skolsyster 1gr i månaden!
Jag förstod inte alls hur liten jag var, men nu tycker ja de ser hemskt ut!
De där känns juh bra nu när jag sitter här o käkar godis xD

Men till veckan ska jag dra igång o träna för då jävlar ska vi tappa några kilo igen o magen ska bort ^^








/Elina


Kommentarer
Postat av: - fridah fors

usch det ser hemskt ut! :( tur att du är så snygg nu! ;D & jag ska då minsan också börja träna med dej! :)

2010-09-13 @ 20:17:24
URL: http://forsfridah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0