Gav upp!

God morgon, imorse näe ja vaknade kom ja på att jag hade matteprov idag, tänlte, "hur fan ska ja göra?!"  jag hade inte pluggat ett skit o kunde absolut inte de vi skulle kunna! Ett tag funderade jag värkligen på att stanna hemma men jag beslöt mig endå för att åka till skolan o testa, satt där i 40 min o värkligen försökte men jag fattade inte ett skit så då gav jag upp, packade ihop grejerna och gick därifrån, ska försöka någon annan dag när ja verkligen pluggat o kanska iaf skriver godkännt!  De skulle ja inte gjort idag! 

Åkte juh hem då som ni kanske märker, ska tillbaka om 30min o ha småföretagande! :) 

   




Nu tillbaka till skolan!

/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0