Klantigt!

Nu har jag sovit klart för idag, när jag kom hem imorse efter skolan mådde ja inge bra så ja gick o la mig en stund, hade ställt klockan o så igen vid 12.30 men jag kom fan inte upp då, huvudvärk o totalt borta kännde jag mig! Sen kom sys in o väkte mig vid 14.40 igen! Var fortfarande lika död då!
Nu har vi iaf nyss varit på swedol o köpt toning, o så en vinrutetorkare, inte fan tänkte ja på att dom låg bara 1 o en i förpakningarna inte, hade dock inte haft pengar med mig att köpa 2 heller xD  Ska skicka dit pappa senare tror ja o köpa en till åt mig när jag åker till mamma och tonar rutorna :)

Nu måste jag ta mig något att äta, sov juh över lunchen idag så jag är ganska görhungrig ^^

Saknar sommaren, saknar Taize!



/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0