Något jag länge funderat över...

Hm.. ja igentligen, de är inte så konstigt, men jag är nog den endå av dom jag umgås med som är riktigt bilintreserad.
Ja hur kvinnligt eller ja femenint är de då?!

Jag är en klädtokig tjej som bryr mig väldigt mkt om hur jag ser ut, klarar mig inte utan pengar, skulle kunna leva i klackar (om ja inte varit så jäkla lång) o på de så kör ja motorcykel, tävlar i folkrace o tycker om att vara ute i garaget o skruva, ja när ja väl får vara med för pappa min då!

Jag är värkligen inte rädd för att bli lortig av mig när de gäller sånt, men hur skulle de se ut om jag kom i högklackat o så på en rallytävling?! Folk skulle kolla som om dom sett ett spöke! ^^


Folkrace <3


Pärlan nr.1 <3


Pärlan nr.2 <3


Jag ^^




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0