Raseriutbrott.se

Blev en lite senare kväll igår endå än tills tekoppen var slut! Vart så jäkla less på en viss människa så ja bara måste käfta lite, o där bröts kontakten förevigt!  Orkar knappt tänka på de, visst jag bryr mig om dig men fan inte när du beter dig sådär!  Du beter dig som ett javla as, faktiskt de värsta ja träffat!  Alltså seriöst sen i 7an har de altid varit du o jag,  iaf till oxå från, alla har sina dåliga dagar o vi bråkade ibland men de minns man inte när man tänker på allt kul vi även haft tillsammans! Han förstår inte alls att folk i den här världen faktiskt bryr sig, bara för han är från mars behöver inte de betyda att ingen bryr sig, alla är inte lika okänsliga som du!  Ja gråter fan nu när ja skriver dehär!  Så jävla hemsk tycker ja hela situationen är! De är fan du som framkallat mest tårar i hela mitt liv! 
 Åh fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Raseriutbrott.se!



/världens mest jävla förbannade Elina


Kommentarer
Postat av: Jesyca

men va?! :o

tell me?!

2010-09-23 @ 11:00:03
URL: http://jesycaandersson.blogg.se/
Postat av: Anja

Samma snubbe som jag haft problem me? :/

2010-09-23 @ 18:43:19
Postat av: Elina

Japp de kan man säga!

2010-09-23 @ 21:07:55
URL: http://blindkisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0