Tack för kvällen!

Gårdagen var sjukt kul, åkte upp till sundsvall när jag slutade jobbet! Stannade på max där adam och hans kompis va han nu hette fick komma o guida mig till deras lägenhet! Satt där hemma en stund, käkade o hade jättetrevligt o sen blev de en sväng med bilarna, åkte ut på byn bla.  Åkte tillbaka till lägenheten sen o satte oss o kollade lite på tv! Vid en 1.55 satta jag mig i bilen igen hem, var sjukt trött men ja hade nästan kunnat stanna längre bara för o få umgås lite mer med dom härliga människorna! Var hemma vid 2.50 på gården igen då gick jag in o deckade i sängen på en gång! Så Tack för kvällen! De gör vi om något tag!

Dock har jag inte alls haft lika kul ikväll, suttit och pysslat lite i ett program som heter picasa3, gjorde en ny header åt sys, tyckte hon kunde behöva de! ^^




/Elina


Kommentarer
Postat av: - fridah fors

nästa gång vill jag hänga på :D

2010-09-19 @ 23:29:50
URL: http://forsfridah.blogg.se/
Postat av: Abbas

Jätte fint bild;):)

2010-09-21 @ 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0