Sommar 2010

Min sommar har faktiskt varit rätt grym med rockweekend, fester, kompisar o annat kul, körkort tex... Men nu är juh sommaren slut o de är mörkare tider, tänkte därför bjuda på en sommarlista om min sommar :)
Medans ni läser ska jag gå i duschen o sen sova så god natt med er :)

Har du druckit tills du spytt? Näpp

Sårat någon? tyvärr ja

Förlorat en vän? näe

Träffat nya människor? ja helt underbara sånna!

Kysst en främling? halvt ^^

Tagit droger? nope!

Haft en sommarflört? nja

Gråtit? mm

Skrattat tills du kissat på dig? näe

Tältat? Japp
Varit vaken en hel natt? nästan ^^

Solat? oja
Badat? japp

Haft ett förhållande? typ ja

Gjort dig riktigt illa? nope
Gjort några nya percingar/ tatueringar? japp en groda :D

läst en bok? nope
Skickat fel sms med flit? hehe näe

Suttit vid datan en hel natt? typ

Näckat? nope

Solat naken? näe

Fått utegångsförbud? haha näe

Sagt “jag älskar dig” och menat det? näe de va inte sommar då!

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej!

Varit i slagsmål? näe

Pussat någon utav samma kön? jaopp

Sjungit högt på ett berg? näe

Kysst någon i regnet? japp

Kysst någon i skogen? hehe nej

Kysst någon du inte borde? kanske de kanske

Tappat rösten? typ

Varit på festival? ja helt grymt vare!

Gått upp i vikt? har ja säkert

Gått ner i vikt? nja

Brännt dig? ja

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? tror inte de

Varit utomlands? nja på våren var ja de!

Gjort ett bra köp? Oja!

Tagit upp kontakten med en gammal vän? nja

Haft skadeglädje? Oja

Sovit under bar himmel? typ :)

Vad kommer du sakna mest? Rockweekend

Har du svart ärligt på alla frågor? japp




jessicas bild


/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0