Klart ^^

Ja god morgon igen då, dehär har varit en välbehövd natt, är så sjukt trött så de finns inte! Jag var juh och tatuerade mig igår i söderhamn, vi var nere där till 3 o vid 4 började han med mammas tatuering, den tog ca 3h att göra, sen skulle han förbereda min o då sprang vi ner och åt annars skulle jag aldrig överlevt! Min tog ca 2h att göra den oxå så vi var hemma i hudik igen kl 22.15, så länge hade  vi inte förvänta oss att det skulle ta! O ni kanske förstår på föregående inlägg hur jag kännde! Det gjorde så in i helvete ont xD Efter ett tag tappade man juh kännseln så då gick det bra en stund men på slutet när han skulle lägga skugga och det vita var jag väldigt nära att börja gråta ska jag lova!

Nu ska jag in o äta frukost och sen ska jag åka på stan med sys men hon får så lov att hämta mig på moppen ^^

Dålig bild jag knäppte nu men dom jag har i telefon vill inte lägga sig i datorn men fixar de när jag kommer hem igen :)



/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0