för mkt

Tjo, känner att ja är rinktigt inaktiv här men jag har en del att stå i just nu, de är mer än någonsin i skolan och nationella i matte c börjar närma sig, sedan har jag även mkt på jobbet med tanke på att jag är huvudverdinna mm... ska ner o ha ett kalas där idag oxå, sen har jag juh kyrkan oxå, är en del möten o utbildningar nu... O på min lediga tid är ja så mkt ja kan med emil... O då som ni kanske hör orkar ja inte skriva här hela tiden.

Men jag ska iaf skriva lite om min vecka som har varit rätt okej, var o tränade i tisdags med frida och liv, träningsvärk till 1000 nu, vi körde body combat, de var jobbigare än ja trodde! Sen har ja även börjat med litte nytt på formen, nämnligen ett vinställ, hoppas de blir bra, de är i smide.


Här är sista projektet på bilden, är dock sjukt missnöjd med håret!
(dåliga bilder pga mobilkamera)






/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0