förbaskade..

Förbaskade j*vla bil! Så tänkte jag imorse när inte bilen startade och jag fick ta bussen till skolan och ja trodde jag kom försent till provet... Fick sedan låna mammas bil hem o hämta henne på jobbet då hon slutade.
Var hem och packade och så oxå eftersom jag skulle bytt boende igen igår men sen när ja väl skulle ta bilen till pappa så ville den inte då heller, eller ja den gick igång men ville ingenstans, på tomgången gick den hur bra somhällst men så fort ja nuddade gasen höll den på att dö igen!
Cp alltså!

Aja har inte hunnit skrivit i helgen och jag har bara gjort massa bus så ja orkar inte skriva allt ^^  Förutom att ja va på personalfest/möte och på fest i niken :)


Idag har jag iaf sett ut såhär, eller ja läppstiftet kom på lite efter men...






/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0