Go natt!

Nu ska jag gå o sova, är ganska trött ska ja säga! O imorgon får jag tillbaka nationella prover i matte C så då vill ja inte vara nått litet nervvrak o börja gråta om ja inte blir gidkänd så nu ska ja ta en tripp på toa bara o sen lägga mig i sängen o snacka med älsklingen ett tag :)

Tror även att jag ska ringa o boka tatueringstiden imorgon, om ja vågar, de kanske ja skrev tidigare men är fett peppad :)  Då ska nog jessica med ner o fylla i sin oxå o så kanske johanna ska med och göra en till oxå så då blir vi antagligen ett litet tjejgäng som åker :)  Blir nog bra de !

Aja god natt med er!


Bild från ett av 10000 skolarbeten som jag gjort klart idag :)




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0