Tro de eller ej!

Tja, ja de blev juh inget skrivet i helgen endå!  Lördan jobbade jag juh hela dan o sen vart de utgång på kvällen, glömde såklart o fota oxå ja som vart så nöjd med sminket ^^  Aja söndagen blev de jobb oxå hela dagen och sen möte i 3h efter de!

Imorse var ja tillochmed så slut så jag inte ens orkade sminka mig, så idag måndag den 28/2 -11  har jag elina gått helt utan smink i skolan för första gången sen i typ 7an xD  Känner mig stolt!

Iaf, sitter hemma hos mamma nu o väntar på att hon ska komma hem, sen kommer mormor oxå för vi ska sy lite balklänning åt mig sen blir de packa o dra till pappa :)  Blir juh där en vecka nu igen ^^


Idag
Jeans, vit t-shirt, kavaj o kängor




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0