BaD!

Nyss noppat ögonbrynen grundligt, målat naglarna röda och legat i badet ett tag, dock tog de slut på varmvattnet så jag ska snart gå o duscha igen när de blirit lite temperatur, då ska jag raka benen o sen göra en ansiktsmask.
Hade hoppast på att slippa gå utanför dörrarna nå mer idag efter de men jag måste åka och hämta min kamera till imorgon och sen hämta lite kläder jag glömde hos mamma :) 

Jag och frida ska förhoppningsvis fota i studion imorgon :) Måste ta o fundera ut vad jag ska ha på mig men något hittar jag förhoppningsvis :)  Efter fotograferingen ska jag oxå göra en ny header om någon av bilderna duger ^^  Jag är juh ganska kräsen när det gäller bilder på mig :P


Bild som Sandra Larm tog på mig förra året i studion på skolan :)




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0