Mobilblogg - ett tag sen!

Hej igen, var ett tag sen jag skrev ett riktigt inlägg nu men här kommer de :) Idag var skolan bara seg, just ja skolan har ju börjat igen och de är som alltid annars dö tråkigt! Men en positiv grej är iaf att de är typ bara 20 veckor om inte mindre tills jag slipper :)

Iaf efter skolan så åkte jag oxå sys och gymade, var faktiskt jag som frågade, känner mig sjukt duktig faktiskt :p När vi kom hem sen o hade duschat kom mamma med fetaste HM paketet med shorts, linne, 2 par skor, väska, bh och en tröja! Dock ska ett par skor och tröjan tillbaka :)
Ellos paketet mitt hoppas jag oxå kommer någon dag, där har jag jeans, skjorta och en buistier iaf nu, sen skulle ett par byxor komma senare :) älskar att det går att beställa ur sommarkatalogerna redan :D

Iaf jag är hos emil nu, han somnade till filmen vi såg, speed hette den, sjukt bra fast lite läskig ibland :P Jag ligger iaf o lyssnar på hans snarkningar och försöker sova med de går inte så bra! ^^

Skriver nog mer imorgon om jag får tid och ork, ska plugga massa först! God natt!

 /Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0